مصاحبه مفصل سر الکس با شبکه تلویزیونی منچستریونایتد: داوران برای جلب توجه نام من را به زبان می آورند

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - در چند روز اخیر در انگلیس بر سر کتاب خاطرات مارک هالسی داور بازنشسته انگلیسی که در آن مدعی شده روابط نزدیکی با سر الکس داشته و بر سر ماجرای بازی فصل پیش چلسی با یونایتد که کلاتنبرگ متهم به توهین نژادپرستانه شد، وی با سر الکس تماس گرفته تا در رسانه ها از کلاتنبرگ حمایت کند، جنجال زیادی ایجاد شده است.

فرگوسن در مصاحبه با شبکه تلویزیونی منچستریونایتد گفت: "من این صحبت هایی که می شود را نمی توانم باور کنم. مشخصا وی اسم من را در کتابش برده و همین مایه توجه زیاد شده است، اما منظور وی از روابط نزدیک همان حمایت من از وی در دوران مبارزش با سرطان است."

"اکثر مربی ها در آن زمان از وی حمایت کردند و حتی خیلی از بازیکن ها از وی و خانواده اش حمایت کردند. دوران سختی برای خانواده اش بود و جامعه فوتبال پشت وی ایستاد."

"من به یاد نمی آورم که وی به من پیام داده باشد و درخواست حمایت از کلاتنبرگ کرده باشد ولی من به گفتن او نیازی نداشتم. به هر حال در کنفرانس خبری بازی بعد از من راجع به آن مسئله سوال می شد چون ما تیم مقابل چلسی در آن روز بودیم. پس در کنفرانس از من قاعدتا راجع به کلاتنبرگ سوال می شد و نظر شخصی من این بود که هیچ راهی وجود نداشت که یک داور در وسط زمین به بازیکنی توهین نژادپرستانه کند. برای من آن صحبت ها چیزی جز مزخرف نبود."

"برای من کلاتنبرگ مقصر نبود و در پایان نیز چیزی ثابت نشد. من می خواهم که تکلیف اتفاقاتی که در زمین افتاد روشن شود ولی کاملا مطمئن بودم که وی توهینی نکرده است. زمان طولانی سپری شد ولی در نهایت چیزی علیه کلاتنبرگ ثابت نشد."

"خنده دار ترین بخش این صحبت های چند روز اخیر اینکه من روی داورها تاثیر می گذاشتم و برای منافعم با آن ها رابطه دوستی برقرار  می کردم."

"آن ها راجع به کسی صحبت می کنند که رکورد دار جریمه شدن توسط اتحادیه فوتبال در فوتبال انگلیس هست. فکر کنم حدود 100 هزار پوند فقط جریمه شدم بله درست می گویند واقعا باید بگویم که این تاثیر بزرگی بوده است!"

"تیم در  مقابل پالاس خوب بازی کرد، بازی سختی بود چون پالاس دفاع می کرد و فضاها را بسته بود. باید بگویم سه شنبه شب تیم فوق العاده بود."

"فکر می کنم که نمایش وین در سه شنبه شب فوق العاده بود. او دوباره انرژی، اراده و هدفش برای حمله به سوی دروازه و بازیکنان را بدست آورده است. به عنوان یک مدیر و سفیر باشگاه خوشحالم که این را می بینم. او به همان چیزی که ما همیشه از او بیاد داشتیم برگشته است."

"من بازی با سوانسی را دوست داشتم، بازی با پالاس را نیز دوست داشتم و همچنین بازی سه شنبه شب تیم جلوی لورکوزن را فوق العاده می دانم. بازی با سوانسی عالی، بازی با لیورپول؟ دردناک و عذاب آور!"

"من بعد از بازی لیورپول با دیوید مویز صحبت کردم. ما در طی این سال ها بارها به آنجا رفتیم و نمایش های بدتری از آن روز داشتیم اما بازی را برده بودیم."

"من نمی توانستم انتقادهایی که بعد از بازی از یونایتد شد را باور کنم. فکر می کنم که دیوید حق داشت، تصور می کنم که آن ها خوب بازی کردند. با مقایسه بازی هایی که من آنجا تجربه کردم آن ها خیلی خیلی کم وارد محوطه جریمه ما شدند. بنابراین از این نظر بازی ناامید کننده ای بود چون فکر می کنم که تیم شایسته نتیجه بهتری بود اما جلوی پالاس که بازی نسبتا دشواری بود پیروز شدند. باز کردن تیم هایی که بدین صورت در الدترافورد دفاع می کنند آسان نیست."

"چیزی که مهم است و من نکته کلیدی می دانم آماده بودن و مصدوم نشدن ویدا هست. اگر وی آماده باشد ما شانس خوبی برای موفقیت داریم. شما رابین فن پرسی و رونی را دارید، مهاجمانی که می توانند یک تنه بازی را برای شما ببرند."

"والنسیا دارد به دوران اوجش برمی گردد. شماره پیراهنش را عوض کرد، شگفت آور است که یک شماره می تواند چقدر روی یک بازیکن تاثیر بگذارد. شاید این تغییر پیراهن برای او خیلی خوب شود. او سه شنبه فوق العاده بود."

"مایکل کریک فرم پارسالش را دارد ادامه می دهد، ده خیا همچنان در حال بهتر شدن و بالغ شدن هست و اورا هم که مثل همیشه خودش هست پس نکته های خوب و مثبتی برای من در بازی سه شنبه وجود داشت."

"لورکوزن در بوندسلیگا سوم است و روی کاغذ بازی سختی بود و واقعا هم همینطوری بود ولی بچه ها طوری کار کردند که همه چیز آسان بنظر برسد چون مالک مطلق بازی بودند."

"من از دوران بازنشستگی ام دارم لذت می برم. مشخصا دلتان برای بعضی چیزها مثل کل کل داخل رختکن، اوقات خوبی که با کادرم و بازیکنان در زمین تمرین داشتیم و روابط دوستانه ای که در طی مدت زمان طولانی با همکارانم در باشگاه درست کردم تنگ می شود و البته برای بعضی چیزها هم تنگ نمی شود."

"من در زمان درستی از تیم جدا شدم. مربیگری منچستریونایتد دوران بزرگی از زندگی من بود."

"هفت هفته از عمل جراحی ران پایم گذشته و الان بهترم و می توانم راحت راه بروم و رانندگی کنم البته فعلا باید فکر گلف بازی کردن را از سرم بیرون کنم."

"جمعه برای مدتی استراحت به نیویورک می روم و مشتاق این سفر هستم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 29 شهريور 1392برچسب:, ] [ 2:49 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 105
بازدید هفته : 120
بازدید ماه : 112
بازدید کل : 30483
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1